چگونه به سایت ظرفکو اعتماد کنیم؟

1. ثبت در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت ای نماد (ENAMAD) فروشگاه اینترنتی ظرفکو در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. این به معنی آن است که اطلاعات کاملی از فروشگاه و مکان فعالیت آن توسط این مرکز دریافت شده و مورد تایید قرار گرفته است. نماد اعتماد فروشگاه، در قسمت پایین سایت، سمت چپ، قرار دارد.

2. داشتن جواز کسب فروشگاه اینترنتی ظرفکو دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه صنف صنف بلور، چینی، لوستر و کرایه چی می باشد که این مورد، مدرک معتبری جهت اعتبار این مجموعه می باشد.

3. اعتماد مشتریان سابق فروشگاه ظرفکو داری بیش از 1000 مشتری ثابت در مشهد و شهرستانها می باشد (اعم از ادارات، سازمان ها، شرکت های خصوصی و دولتی، بیمارستان ها، هتل ها و … ) و مفتخریم که مشتریان، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند و ما نیز افتخار خدمت رسانی به آنها را داریم. لطف مشتریان به ما با هیچ واژه ای قابل وصف نیست.

4. دفتر مرکزی و اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی ظرفکو ، علاوه بر انبارهای کالا و پشتیبانی محصول، دارای فروشگاه مرکزی در محدوده خیابان دانش غربی مشهد میباشد که نشانی و اطلاعات تماس آن در صفحه اصلی سایت درج گردیده است. این بدان معناست که شما می توانید با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی از هویت واقعی این فروشگاه اطمینان کامل کسب نمایید (ضمن اینکه این اطلاعات به صورت کامل در لینک نماد اعتماد الکترونیکی قرار دارد). داشتن آدرس ثابت فروشگاهی و اداری، ظرفکو را نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی که بعضا تنها با یک شماره موبایل و یا شماره های ثابت دایورتی و آدرس های جعلی اقدام به راه اندازی سایت مینمایند، قابل اعتمادتر می سازد.

آدرس شعبه مرکزی: مشهد میدان بسیج خیابان امام رضا علیه السلام خیابان دانش غربی 11 رو به روی مجتمع تجاری پارسا فروشگاه ظرفکو

آدرس شعبه 1: مشهد میدان حافظ بزرگ بازار اطلس طبقه A واحد 1155

تلفن تماس: 38547874-051         38533449-051

5. تاییدیه پرداخت آنلاین های بانک سامان شما میتوانید از تمامی فروشگاه های اینترنتی که مجهز به سامانه پرداخت آنلاین بانک های عضو شبکه شتاب می باشند با خیالی آسوده اقدام بخرید نمایید، زیرا درگاه های معتبر بانکی با تدابیر ایمنی و امنیتی خود خرید شما را تضمین کرده و مبادلات ریالی تحت نظر و قابل پیگرد می باشد.

فروشگاه اینترنتی ظرفکو ضمن تامین و تجهیز به درگاه بانک سامان، تائیدیه های درگاه های بانکی بانک های پاسارگاد و پارسیان را نیز تهیه کرده و در حال افزودن آن ها به سایت در کنار درگاه بانک سامان می باشد.

فروشگاه اینترنتی ظرفکو همواره بر جلب رضایت و اطمینان مشتریان خود می‌کوشد.

بر این باوریم که برای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت خدمات خود، باید بستری بر مبنای اعتماد برای مشتریان خود فراهم آوریم، از اینرو پس از خرید از ظرفکو می‌توانید تا هفت روز پس از زمان تحویل کالا با توجه به شرایط درج شده در صفحه گارانتی کالا نسبت به تعویض و یا مرجوع نمودن کالای خریداری شده اقدام نمایید.